30. ledna 2012
Společnost LeasePlan otevřela na konci loňského listopadu ve Vestci u Prahy nové prodejní místo „aut s rodokmenem“. Zařízení CarNext není klasický autobazar, prodávají se v něm pouze vozidla LeasePlanu.
Protože všechna z nich měla pouze jednoho majitele, zná CarNext dokonale celou jejich historii a má k nim k dispozici kompletní dokumentaci.
LeasePlan ročně prodává téměř 5000 vozidel. Prostřednictvím vlastního autobazaru od roku 2008 nabídl téměř dva tisíce vozů, tedy téměř 20 procent z celkového počtu vozidel, které jsou po skončení smlouvy určeny k prodeji.
„Vozy určené pro prodej v CarNextu jsou velmi pečlivě vybírány. Pro nás je velice důležité, že vozidla neměla více majitelů, pouze Lease-Plan, a v řadě případů neměla ani víc než jednoho uživatele. LeasePlan vozy dokonale zná a může u nich kompletně zdokumentovat jejich historii. Důraz je samozřejmě kladen také na celkový stav vozidla a jeho vzhled, proto nabízíme vozy, u kterých nedošlo k vážným pojistným událostem. Zájemcům můžeme předložit i faktury za případné provedené opravy,“ řekl technický ředitel společnosti LeasePlan Peter Škoda.
CarNext nabízí 50 až 60 ojetých vozidel na ploše zhruba dvou tisíc metrů čtverečních. V areálu je také zastřešený showroom, který umož-ňuje vystavení dvou vozů. „Skladba vozů kopíruje složení vozového parku LeasePlanu, proto v CarNextu převažují vozidla značky Škoda. Samozřejmě se ale snažíme o to, aby nabídka vozů byla co nejpestřejší a uspokojila široké spektrum zájemců. Aktuální nabídka automobilů se rychle mění, v současné době máme k dispozici vozy značky Škoda, BMW, Renault, Volvo, VW, Honda, Toyota a Ford,“ dodal manažer zodpovědný za prodej ojetých vozidel Michal Fořt.
Ze zkušeností CarNextu za poslední tři roky vyplývá, že největší zájem je o provedení kombi, dieselové motory a dva až tři roky staré vozy s maximálně sto tisíci najetých kilometrů.
(tj)