27. září 2013
PRAHA (26.9.) – Na začátku října odstartuje nová kampaň společnosti ŠkoFIN primárně zacílená na poskytování operativního leasingu malým a středním firmám, kde je velký potenciál pro růst. Cílem rebrandingu ze „ŠkoFIN Fleet Services“ na „ŠkoFIN Správa vozového parku“ je ještě více se přiblížit stávajícím a novým klientům. Klíčovým sdělením kampaně je „Více pohodlí pro Vaši firmu“.
„Kampaní chceme jasně deklarovat, že tržní jednička v oblasti financování nákupu nového či ojetého koncernového vozu patří mezi nejlepší i v segmentu pro firemní klientelu. Myšlenkou celého konceptu je „Více pohodlí pro Vaši firmu“. I v této kampani chceme využít synergii vyplývající ze společných aktivit se značkami koncernu Volkswagen.“ uvádí vedoucí marketingu a produktu ve ŠkoFINu Lukáš Cankař.
Podle jeho slov je kampaň primárně cílena na segment malých a středních firem s cílem zvýšit brand awareness a přivést nové zákazníky. „V mixu využijeme klasická média doplněné o malou guerillu. Dále jsme připravili kampaňovou microsite a také cílené oslovení formou personalizovaného direct mailu. Dále bude součástí kampaně, v její druhé polovině, zvýhodněná akční nabídka určená pro omezený počet vozů,“ dodal.
„Rozhodli jsme se pro změnu claimu z Fleet Services na Správu vozových parků, abychom se více přiblížili našim zákazníkům. Věříme, že i tato změna napomůže lepšímu představení a uvedení na trh nové rozšířené produktové řadě pro SME segment a pomůže nám ke splnění našich ambiciózních obchodních a finančních cílů. Kampaní opět podpoříme dealerskou síť koncernu Volkswagen, a společnosti ŠKODA AUTO a Porsche ČR.“ uvádí společně Pavel Vanický, pověřený vedením oddělení Fleetu ve ŠkoFINu a Jan Sedláček, vedoucí prodeje financování vozů / dealerské sítě ŠkoFINu.