14. srpna 2024, (pav)
14.8. - Největší česká travel-tech platforma Kiwi.com řeší nejzávažnější problémy, se kterými se zákazníci potkávají při nákupu letenek: nedostatečná cenová transparentnost, složité požadavky na odbavení a stres související s obavami, že se cestující nedostane do cíle v případě narušení či zrušení letu, i s následným vracením peněz.
Kiwi.com se rozhodlo rozbít standardní model fungování online cestovních agentur (OTA) a postavit se čelem k otázce cenové transparentnosti. Pokud platforma nedokáže porazit cenovou nabídku letecké společnosti, zákazníka přesměruje přímo na webové stránky aerolinek - cestovatelům tak nabídne nejširší škálu konkurenčních letových nabídek s transparentním zobrazením cen předem.
Nová a lepší Kiwi.com Guarantee
Kiwi.com v rámci svých aktivit dlouhodobě prioritizuje pozitivní zákaznickou zkušenost a klid a pohodu svých uživatelů. Proto představuje novou a vylepšenou Kiwi.com Guarantee. V rámci ní si mohou zákazníci předem trochu připlatit, zarezervovat si stejnou letenku jako od letecké společnosti, a navíc obdržet špičkovou podporu pro případ, že by se dostali do problému.
Svůj vlajkový produkt společnost vylepšila tak, aby zákazníkům již od momentu dokončení rezervace poskytla okamžitě dostupné kredity, které mohou bezprostředně využít v případě zrušení letu. Zákazníci nebudou muset čekat na vrácení peněz nebo vyplňovat složité žádosti a řešit papírování s jinými poskytovateli - kredity mohou využít ihned, a to u jakékoliv letecké společnosti. Navíc, pokud si zvolí rezervaci s Kiwi.com Guarantee, nebudou si muset dělat starosti s odbavovacími postupy pro získání palubních vstupenek. Kiwi.com jim poskytne automatické odbavení, a zbavuje tak zákazníky stresu z hlídání nejrůznějších termínů, které se navíc liší u každé aerolinky.
Spoluzakladatel a CEO Kiwi.com, Oliver Dlouhý, komentoval: „Naslouchání našim zákazníkům a investice do jejich spokojenosti nás přivedlo k rozhodnutí rozbít tradiční model online cestovních agentur a posílit naše Kiwi.com Guarantee. Víme, že zákazníci chtějí najít ty nejlepší letové nabídky na jednom místě, s transparentními cenami a bez nečekaných poplatků. Chtějí klid, dobrou zákaznickou podporu a rozhodně nechtějí mít starosti s rušením letu, vracením peněz a odbavovacími procesy. Pokud náhodou podobné problémy nastanou, chtějí, aby byly hladce a rychle vyřešeny.”
„Na náš nový přístup jsem opravdu hrdý. Staví totiž zákaznickou zkušenost do středu všech rozhodnutí, která činíme při zavádění nových produktů i služeb. Přitom je v souladu s naším závazkem vytvářet lepší a pevnější vztahy s leteckými společnosti ku prospěchu cestovatelů,” uzavřel Oliver Dlouhý.
Přesměrovávání a Kiwi.com Guarantee budou zpočátku dostupné na klíčových trzích Kiwi.com ve střední Evropě, jako jsou Česká republika, Maďarsko, Polsko, Rumunsko a Slovensko a posléze se rozšíří i na další trhy.
(pav)
Foto: Kiwi.com