​Gekkon International představuje novou řadu vozíků HELI H4 pro jednosměnné provozy

​Gekkon International představuje novou řadu vozíků HELI H4 pro jednosměnné provozy

5.4. - Vozíky jsou dnes nabízeny s nejrůznějšími asistenčními systémy, společnost Gekkon International však v rámci nové řady H4 představuje opak: jednoduché vozíky pro občasnou manipulaci, které jsou však pro mnohé skladové a výrobní provozy zcela dostatečné. Podle výrobce bylo z osvědčených topových kusů bylo vybráno to nejlepší, neobsahují však nic navíc, co by prodražovalo sériovou výrobu. I díky tomu je už teď poptávka po těchto základních strojích s lithiovými bateriemi vysoká. Kvůli sériovosti výroby a jednoduchosti je totiž jejich cena srovnatelná například s některými ojetými vozíky.

„Firmy, které přemýšlely nad tím, jestli si koupit ojetý vozík, teď mají alternativu. Jde o kvalitní manipulační techniku za cenu některých ojetých vozíků. Jsou to nové vozíky se zárukou. Tato série byla konstruována tak, aby šlo o jednoduché, spolehlivé a levné vozíky,“ uvedl Radoslav Řípa, jednatel společnosti Gekkon International.

„U vozíků řady H4 je použit stabilní a vyzkoušený základ šasí vozíku a zjednodušené nabíjení menšího výkonu baterie pro dosažitelnost použití u zákazníků, kteří zvažovali nakoupit ojetý vozík. Tady mají cenovou variantu v podobě nového lithiového vozíku spolu se zárukou 4 roky na vozík a 5 let na baterii,“ řekla Andrea Orlová, výkonná ředitelka společnosti Gekkon International.

Všechny vozíky řady H4 mohou být opatřeny vestavěnou nabíječkou. Jsou ideální pro menší a středně velké sklady, kdy vozíky nejsou v nepřetržitém provozu. „O tyto vozíky je už teď velký zájem. Nedávalo nám totiž předtím smysl nabízet nadupané dražší varianty našich vozíků firmám, které denně potřebují složit jen pár palet. Pro menší firmy, které nepotřebují manipulační techniku vybavenou nejrůznějšími asistenčními systémy a podobně, konečně nabízíme smysluplné řešení,“ řekl Radoslav Řípa.

„Pro mnoho společností byl dříve vozík s lithiovou baterií zbytečný komfort. Vozíky řady H4 mají menší baterie. S vestavěnou nabíječkou uživatelům stačí jen zásuvka na 220 V. Nabití stačí na jednu směnu. Cena díky úpravám výrazně spadla, což je pro mnohé firmy opravdu zásadní,“ dodal Radoslav Řípa.

„Cena vozíků této řady je zcela totožná s cenou spalovacího vozíku. Není už tedy důvod pořizovat techniku se spalovacím motorem. Řada H4 není žádná technická novinka, je to řešení pro všechny, kteří nepotřebují vybavenější vozíky. Takových zákazníků máme poměrně hodně,“ uvedl Radoslav Řípa.

(lan)

Foto: Gekkon International

spinner