12. ledna 2024, lan
12.1. - Společnost GXO Logistics, největší světový poskytovatel smluvní logistiky, oznámila dvě nová jmenování do vedení. Richard Cawston, prezident pro Evropu, rozšířil své stávající povinnosti a převzal nově vytvořenou funkci Chief Revenue Officer (CRO). Společnost GXO rovněž posiluje svou obchodní organizaci v Severní a Jižní Americe a v Asii a Tichomoří, kam nastupuje Eric Spadafora na pozici vedoucího obchodního oddělení pro tento region.
Chief Revenue Officer, který je podřízen generálnímu řediteli Malcolmu Wilsonovi, má globální zodpovědnost za prodejní strategii, včetně stanovení priorit nejatraktivnějších zákaznických segmentů, vertikál a trhů. Kromě toho bude CRO zvyšovat úroveň řízení prodejního řetězce a centralizovat správu účtů zákazníků spolupracujících se společností GXO na více místech a v různých zemích, aby se plně využil globální rozsah, odborné znalosti a nabídka přínosů společnosti GXO. Obchodní týmy společnosti GXO, včetně obchodních operací, správy zákaznických účtů a rozvoje obchodu, budou podléhat Cawstonovi.
"Náš dlouhodobý růst je podpořen neustálým získáváním nových zakázek a s rostoucí poptávkou po našich službách a odborných znalostech přizpůsobujeme naši organizaci tak, aby intenzivně a záměrně urychlovala růst," řekl Malcolm Wilson, generální ředitel společnosti GXO. "Richard přináší správnou kombinaci provozních zkušeností, hlubokého porozumění potřebám zákazníků a prokazatelných zkušeností s rozvíjením dlouhodobých vztahů se zákazníky zakořeněných v neustálém vytváření hodnot, aby bylo možné využít veškerou sílu naší působnosti k podpoře obchodního růstu."
Cawston má více než dvacetileté zkušenosti v logistickém průmyslu, kde pracoval pro nadnárodní společnosti včetně XPO Logistics Europe, kde zastával funkci prezidenta a výkonného ředitele stěžejních operací společnosti Norbert Dentressangle ve Velké Británii a Irsku. Od roku 2018 působí jako prezident společnosti GXO pro Evropu, dynamický region 14 zemí s přibližně 500 sklady, který obsluhuje mnoho předních evropských značek mimo jiné v oblasti omnichannel maloobchodu a spotřebního baleného zboží, potravin a nápojů a spotřební elektroniky.
Eric Spadafora přichází do společnosti GXO ze společnosti Logitech, kde působil jako viceprezident a vedoucí obchodního prodeje. Předtím zastával obchodní pozice ve společnostech MCI a Verizon, kde jako viceprezident zajistil špičkovou spokojenost zákazníků, rekordní růst prodeje a výrazné zapojení zaměstnanců. Kromě svých rozsáhlých zkušeností v telekomunikačním a technologickém sektoru využije Eric schopnosti vysoce kontaktních služeb získané díky akvizici společnosti PFSweb, kterou GXO dokončila v říjnu 2023, k prohloubení pronikání společnosti GXO do rychle rostoucích vertikál se zaměřením na Severní Ameriku.
Společnost GXO pokračuje v růstu svých obchodních aktivit díky získávání nových zakázek a má robustní prodejní portfolio, které je diverzifikováno napříč provozními geografickými oblastmi a spotřebitelskými i průmyslovými vertikálami. Do třetího čtvrtletí roku 2023 získala společnost GXO nové zakázky v hodnotě 841 milionů USD.
(lan)
Foto: GXO Logistics