16. února 2024, (pav)
16.2. - V uplynulých měsících specializované týmy Project Cargo společnosti cargo-partner po celém světě zvládly několik náročných a významných případů přepravy po moři, letecky i po silnici.
Tato společnost, která je poskytovatelem mezinárodní přepravy a logistiky, má dlouholeté zkušenosti se zvládáním nadměrných, těžkých a nadrozměrných zásilek. Erich Schatz z divize Corporate Product Management Sea Cargo FCL řekl: „Ve společnosti cargo-partner jsme hrdí na nasazení našich týmů Project Cargo po celém světě. Každý projekt je důkazem našeho hesla 'bereme to osobně' a je příkladem našeho odhodlání překonávat výzvy a poskytovat řešení šitá na míru našim zákazníkům.“
Motocykly z České republiky do Papuy-Nové Guineje
Tým společnosti cargo-partner v České republice nedávno přepravil motocykly a vybavení pro populární televizní reality show „Vandráci“ na Papuu-Novou Guineu. Překonal složitosti, které odrazovaly jiné spediční firmy, a zajistil bezproblémovou námořní přepravu. Komplexní podpora projektu zahrnovala překládku v Malajsii, zpětnou přepravu přes Bremerhaven a uskladnění motorek ve skladu společnosti cargo-partner v Praze. Produkční tým byl s poskytnutými službami velmi spokojen a projevil zájem o další spolupráci v budoucnu.
Bezpečnostní trezory z Polska do Švédska
Švédský tým logistického poskytovatele dopravil po silnici pět velkých bezpečnostních trezorů, každý o hmotnosti 10 až 18 tun. Po naložení v továrně zákazníka v Polsku zamířily čtyři trezory na ostrov Gotland, zatímco pátý pokračoval do Malmö. Při dodávce do Malmö byl použit 70tunový jeřáb, který zvedl 15,7tunový trezor na specializované „skateboardy“ vybavené vzduchovými polštáři umožňující týmu hladce převézt trezor na určené místo.
Třicet jedna jeřábů z Číny do Indonésie
Když byl tým Project Cargo v Číně postaven před úkol přepravit 31 mostových jeřábů do Indonésie, vyvinul komplexní a nákladově efektivní řešení typu door-to-door. Tým překonal očekávání, když pomohl zákazníkovi s přípravou všech potřebných dokumentů pro námořní přepravu, koordinoval plán nakládky s továrnou a umožnil hladké celní odbavení v místě původu i určení.
Stroje na ohýbání střešních tašek z Japonska do Polska
Tým v Polsku zajistil včasnou dodávku moderních strojů na ohýbání kovových střešních tašek z Japonska do Polska, přičemž pro rychlé a efektivní řešení využil leteckou přepravu. Aby se vyhovělo naléhavým potřebám zákazníka, byla zásilka rozdělena na dvě části, přičemž náklad přecházel mezi leteckou a pozemní přepravou. První část se skládala z pěti krabic o hmotnosti 13 tun a druhá část obsahovala šest krabic o hmotnosti 14 tun. Strategický plán přepravy vedl k tomu, že obě části dorazily na místo určení za pouhých šest dní.
Pece z Německa do Spojeného království
Společnost cargo-partner UK přijala výzvu přepravit po silnici dvě nadrozměrné pece pro mezinárodní společnost vyrábějící pečivo. Tým spolupracoval s frankfurtskou pobočkou cargo-partner a německou pobočkou zákazníka, aby se zorientoval v německých celních předpisech, což umožnilo odbavení vyvážených pecí ve stejný den, kdy proběhla nakládka.
Ložiska s otočnými prstenci z Itálie do Indie
Týmy v Itálii a Indii spolupracovaly na řízení nadrozměrné letecké přepravy ložiska s otočnými prstenci, přičemž překonaly problémy při hledání správné letecké společnosti a zajistily bezpečnou přepravu cenného nákladu v krátkém časovém intervalu. Zásilka o celkové hmotnosti 1 200 kg byla vyzvednuta v Miláně a přes katarské Dauhá dorazila do Indie právě včas.
Soustruh a díly z USA do Itálie
V dalším úspěšném příběhu z Itálie spolupracoval místní tým s kolegy v USA na přepravě soustruhu a náhradních dílů z Norfolku v USA do Janova v Itálii námořní přepravou v kontejnerech s plochými regály. Pro závěrečnou část dodávky získal tým speciální povolení k silniční přepravě v rekordním čase pouhých 15 dnů, což zákazníkovi umožnilo vyhnout se nákladům na skladování a zadržení.
Výrobní stroje pro automobilový průmysl z Číny do Srbska
Tým společnosti cargo-partner v Srbsku úspěšně vyřídil zásilku lisovacích nástrojů pro výrobu automobilových dílů. Po vyzvednutí nákladu v Šanghaji zorganizoval poskytovatel logistických služeb námořní přepravu přes chorvatský přístav Rijeka do Srbska. Nakonec byly stroje doručeny ze skladu společnosti cargo-partner v Bělehradě na místo určení nákladním automobilem a přívěsem.
(pav)
Foto: cargo-partner