1. srpna 2023, (pav)
1.8. - Allegro.cz se po svém spuštění nyní naplno rozbíhá, na největší e-commerce platformě v České republice již nakoupily tisíce českých zákazníků. Nová nákupní platforma nabízí českým spotřebitelům desetkrát více produktů než jakýkoli jiný e-shop na trhu.
„Rádi bychom nyní české zákazníky pozvali k nákupům na allegro.cz - platformu, která byla vytvořena na míru jejich potřebám a klade si za cíl posunout úroveň jejich online nákupů ještě o kus dál. Spotřebitelé mohou procházet a srovnávat miliony nabídek zboží přímo na jednom místě a nakupovat tak pohodlněji než kdy dříve,“ komentoval Roy Perticucci, CEO společnosti Allegro. „Model online tržiště, který představujeme, podpoří růst české e-commerce a vytvoří živý ekosystém, z něhož budou těžit zákazníci i prodejci. Stavíme na zkušenostech a znalostech značek MALL i CZC a jsme přesvědčeni, že platforma motivuje díky svému pohodlí a výhodným cenám k online nakupování ještě více českých zákazníků.“
Od zboží denní spotřeby až po specializované produkty, zákazníci z České republiky mohou nyní na allegro.cz vybírat zboží napříč nejrůznějšími kategorii snadno a pohodlně pod jednou střechou. V katalogu produktů najdou vše od elektroniky, přes produkty z kategorie dům a zahrada, sport, cestování, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, dětský sortiment nebo knihy a média až po umění a sběratelské zboží. Celkem platforma disponuje až 130 miliony aktivních nabídek a nabízí desetkrát více produktů než kterýkoliv jiný český e-shop. Společnost zároveň připravila pro zákazníky řadu výhod zahrnujících bezplatné doručení a vrácení zboží, program pro ochranu kupujících či další speciální nabídky a akce.
Úplně prvním zbožím prodaným na Allegro.cz byla akční figurka z populárního filmu a komiksové série, české zákazníky nicméně na nové platformě nejvíce zajímá kategorie Dům a zahrada. Kromě kutilství však allegro.cz potvrzuje i další specifika českých spotřebitelů – každou třetí položkou zakoupenou v kategorii sport a cestování je totiž jízdní kolo či cyklistické doplňky, v sekci supermarket pak jednoznačně dominuje sortiment pro domácí mazlíčky, který tvoří v této kategorii 30 % všech nákupů.
Seznamte se s největší e-commerce platformou v Česku
Model tržiště, který allegro.cz provozuje, umožňuje zákazníkům přístup k nabídkám tisíců individuálních prodejců na jednom místě, z nichž každý splňuje jednotné standardy služeb garantované poskytovatelem platformy – společností Allegro. Právě Allegro tak dohlíží na kvalitu celého nákupního procesu, bezpečnost každé uskutečněné transakce a zároveň poskytuje řadu doplňkových služeb, které posouvají nákupní zkušenost ještě o něco výš.
První marketingová kampaň Allegra, jež napříč Českem začala 31. července, má zákazníkům ukázat, jak snadné je na platformě najít vše, co zrovna potřebují. Počínaje nejširším výběrem produktů, nejlepšími cenami a spolehlivým doručením zajišťovaným ověřenými českými i zahraničními dodavateli: WE|DO, Zásilkovna, DHL a DPD, kteří společně nabízejí tisíce výdejních míst i kurýrní služby umožňující doručení zásilek až domů. Allegro tak nabízí nákupní zážitek plně přizpůsobený potřebám českých zákazníků.
Společnost si pro české spotřebitele připravila také program na bázi předplatného, který zajišťuje neomezené bezplatné doručování a vracení zboží, a to za měsíční poplatek 59 Kč, případně zvýhodněný roční poplatek 299 Kč. Pro jeho využití si stačí vybrat produkt s odznakem Smart!, kterým nyní disponuje více než 50 milionů nabídek. Výhody tohoto programu lze využít nejen při doručení na výdejní místa, ale také při doručení domů, které je dostupné u všech objednávek od jednoho prodejce s minimální hodnotou 299 Kč v případě výdejních boxů i výdejních míst a 499 Kč pro doručení domů.
Pro ty, kteří si chtějí zákaznický program vyzkoušet ještě předtím, než se stanou pravidelnými uživateli, je k dispozici zkušební verze, která zahrnuje 5 doručení zdarma během 6 měsíců – bez jakýchkoliv dalších nákladů. Program Smart! přitom zajišťuje nejen doručení zdarma, ale také přednostní vyřízení všech požadavků v rámci programu Allegro Protect do dvou pracovních dnů. Tento program chrání nakupující před případnými problémy po obdržení objednávky – např. v případě ztracené, neúplné, špatné či poškozené zásilky. Služba zajišťuje v takovém případě kompenzaci až do výše 100 000 Kč. Allegro tak spotřebitelům zaručuje, že případné potíže budou vyřešeny rychle, snadno a bez zbytečných starostí.
Jak začít objevovat Allegro?
Prostředí celé platformy je koncipováno tak, aby bylo pro zákazníky maximálně uživatelsky přívětivé – stačí jen přejít na web allegro.cz a začít procházet širokou nabídku prodejců napříč různými kategoriemi. Čeští spotřebitelé mohou na platformě nakupovat z pozice hosta nebo si zde mohou vytvořit vlastní uživatelský účet. Těm, kteří preferují mobilní nakupování, nabízí Allegro pokročilou mobilní aplikaci dostupnou pro systémy Android a iOS.
(pav)
Foto: Allegro.cz