4. dubna 2022, lan
4.4. - Agenda marketingové manažerky P3 Jany Machourkové se rozšiřuje o nový trh. Doposud řídila marketingové aktivity investora, developera a správce průmyslových nemovitostí P3 v Česku a na Slovensku, nyní je zodpovědná i za trh v Rumunsku. V rámci své specializace se navíc ujala organizace mezinárodních eventů.
Jana Machourková se připojila k týmu P3 během první vlny covidu před dvěma lety. Začátek byl o to těžší, že vstupovala do oboru průmyslových nemovitostí, který pro ni byl zcela novým. Předchozích 12 let se totiž pohybovala v prostředí automobilového průmyslu. Tříměsíční stáž ve Volskwagenu v Braunschweigu byla skvělou startovní pozicí pro kariéru ve Škoda Auto, kde se roky věnovala především veletrhům a později jako Senior Project Manager všem eventům a sponzoringu. Do MAN Truck & Bus už nastupovala jako šéfka marketingu, kde strávila přes 3 roky, než se rozhodla pro radikální změnu. „Jsem vděčná Brendanovi Donnellanovi za příležitosti poznat industrial real estate. Obor, ke kterému jsem přistupovala s velkým respektem, mě neskutečně nadchnul, a jako svoji osobní misi jsem si předsevzala edukaci veřejnosti i svého okolí o jeho přínosech. Zejména během pandemie bylo zjevné, že v dodavatelských řetězcích hrajeme klíčovou roli a díky kvalitnímu zázemí mohou e-shopy spotřebitelům rychle a spolehlivě distribuovat jídlo, léky a další zboží,“ uvedla Jana Machourková.
Jakmile se po prvních vlnách pandemie opět začaly konat výstavy a veletrhy, Jana Machourková zúročila své zkušenosti s managementem mezinárodních eventů. Prezentace P3 na veletrhu Expo Real 2021 v Mnichově vsadila vedle minimalismu i na odvážou dávku živé zeleně, která v posledních letech v průmyslových parcích zabírá stále více prostoru. Úspěch sklidila P3 i na nedávném veletrhu MIPIM v Cannnes.
S českým týmem věnuje největší úsilí projektu P3 Ostrava Central. Na vítkovickém brownfieldu pod taktovkou P3 vzniká moderní obchodně-průmyslová čtvrť, která má ambici určit směřování průmyslového developmentu pro následující desetiletí. „Jsem moc ráda, že mi Tomáš Míček umožnil být součástí týmu P3 Ostrava Central. Do Ostravy jsem jezdila pravidelně se Škoda Auto v rámci participace na Dnech NATO, později jsem navštěvovala ostravské pobočky MANu, a nyní mám znovu možnost v Ostravě vytvářet opravdu skvělé projekty,“ řekla Jana Machourková. V loňském roce se launch parku dostal na shortlist České ceny PR Lemur, začalo se natáčet netradičně příběhové B2B video, které kombinuje hrané záběry s pokročilou počítačovou animací, a pro širokou veřejnost se uspořádala série preventivně-edukativních setkání Žiješ srdcem. „O spolupráci s neziskovou organizací Loono jsem stála již dlouhou dobu a v případě ostravského parku, který je v srdci města a do kterého jdeme všichni srdcem, to skvěle zapadlo,“ uvedla Jana Machourková.
P3 jako investor a developer průmyslových nemovitostí působí v 11 zemích Evropy, přičemž sídlo společnosti je v Praze. „Laťka marketingové prezentace P3 je v České republice nastavena vysoko. Také slovenský trh má potenciál a nebojím se toho, že bychom se v Rumunsku nedostali k zajímavým projektům,“ dodala Jana Machourková.
(lan)
Foto: P3
Na snímku Jana Machourkouvá