Marlenka začala využívat platformu CargoNect

Marlenka začala využívat platformu CargoNect

26.10. - Oblíbené medové dorty Marlenka se nyní dostanou ke spotřebitelům rychleji. Známý český výrobce totiž spojil síly s digitální spediční platformou CargoNect. Ta je členem akceleračního programu Start it @ČSOB.

„CargoNect je jako booking.com pro leteckou a námořní nákladní přepravu. Jednoduše ve třech krocích můžete vyhledat, poptat a zarezervovat si další náklad,“ řekl Albert Ghazaryan, spoluzakladatel CargoNectu. Společnost využívá pokročilé technologie, které klientům ušetří peníze a poskytnou jednoduchá a transparentní řešení v přepravě zboží.

Platforma byla vytvořena pomocí inovativního přístupu na základě uživatelských zážitků. Tým CargoNectu více než rok shromažďuje zpětné vazby od různých společností z EU a Asie. Jednou z takových společností je například český lídr v oboru obilovinných a pseudoobilovinných produktů Semix, který exportuje do 35 zemí světa.

„Několika kliknutími získají naši klienti přístup k ověřeným speditérům, kteří dokáží přepravit konkrétní zásilku tam, kam potřebují. Nyní neocenitelnou zpětnou vazbu získáme i od Marlenky, abychom dále vylepšili naše procesy a tým klienta osvobodili od zbytečných opakujících se kroků a chyb,“ řekl Ovsep Virabjan, spoluzakladatel CargoNectu.

Spolupráce s Marlenkou vychází ze stejných hodnot obou společností. Je to touha po dokonalosti, důraz na kvalitu a snaha překonat očekávání zákazníků.

„Naše produkty distribuujeme do více než 50 zemí a kvalita našich produktů vedla ke stále rostoucí poptávce našich zákazníků. Posledních 30 let automatizujeme naše výrobní a distribuční procesy tak, aby odpovídaly nejlepším standardům. CargoNect pro nás bude dalším krokem ke snížení manuální zátěže a k tomu, abychom měli vše, co potřebujeme pro mezinárodní přepravu, na jednom místě,“ řekl Gevorg Avetisyan, zakladatel společnosti Marlenka.

Doplňuje, že firma díky stále větší mezinárodní poptávce musí hledat nová a inovativní logistická řešení a spojení s CargoNectem je tak pochopitelné.

„Dostat se bez velké administrativní zátěže k nejlepší nabídce dopravy je určitě přidaná hodnota, kterou exportéři jako Marlenka ocení. A první platící zákazníci jsou vždy potvrzením, že je o danou službu na trhu zájem. Máme radost, že se Cargonect hezky rozjíždí a věřím, že o nich ještě uslyšíme,“ uvedla Zuzana Paulovics, leader Start it @ČSOB.

(pav)

Logo a foto: CargoNect

spinner