22. května 2014
PRAHA (22.5.) – Téměř 14procentní meziroční nárůst zaznamenal UniCredit Leasing na konci prvního čtvrtletí letošního roku v segmentu financování osobních automobilů. Celkový objem financování během prvních třech měsíců roku 2014 stoupnul (v porovnání se stejným obdobím roku 2013) z 1,055 miliardy Kč na 1,2 miliardy Kč. Aktuálně poskytuje UniCredit Leasing exkluzivní financování již pro 15 značek osobních automobilů, další dvě značky jsou v přípravě.
„Dynamický růst financování nových osobních vozů společností UniCredit Leasing v letošním roce ovlivňují zejména tři faktory. Prvním je oživení prodejů nových vozů v ČR, které se promítá i do zvýšeného zájmu o nebankovní financování. Dále je to užší spolupráce s mateřskou bankou UniCredit Bank, což UniCredit Leasing umožňuje poskytnout lepší finanční podmínky našim klientům. Třetím důvodem jsou nově navázané spolupráce UniCredit Leasing v rámci značkového financování, a to s Hyundai, Kia, Mazda nebo Fiat,“ uvedl Jaroslav Jaroměřský, místopředseda představenstva a obchodní ředitel UniCredit Leasing.
V posledních třech letech zaznamenal UniCredit Leasing významné úspěchy v segmentu značkových financování. Díky této strategii a aktivnímu přístupu disponuje největším množstvím kooperací na českém trhu a je poskytovatelem značkových programů pro 15 značek automobilů. Mezi klienty UniCredit leasing jsou mimořádně oblíbené akce s nulovým navýšením splátek, splácení typu 50:50 nebo na třetinky. Klientsky atraktivní je rovněž sleva 40 tisíc korun vč. DPH při financování vozidel na stlačený zemní plyn (CNG). Toto finanční zvýhodnění platí pro úvěrové i leasingové produkty.
(tj)