8. prosince 2023, lan
8.12. - Martin Beneš se stává novým CEO společnosti Mailstep a její zahraniční obchodní značky Mailship. Do čela společnosti přichází s posláním transformovat Mailstep na silného evropského hráče, který je schopen dominovat v oblasti fulfillmentu a s tím spojenými službami. Na pozici nového obchodního ředitele zároveň přichází Jakub Mates. Na starost bude mít především podporu obchodu napříč Evropou.
Změna ve vedení společnosti nastává v době, kdy se dosavadní CEO Libor Hudeček přesouvá do role business development managera, kde bude zodpovědný za velké klienty, identifikaci obchodních příležitostí napříč Evropou a podporu rozvoje panevropské sítě.
Nový CEO Martin Beneš přináší bohaté zkušenosti s utvářením a škálováním produktů a firem jak v České republice, tak po celé Evropě. Posledních sedm let strávil na vedoucích pozicích v oblasti tzv. venture buildingu. Předtím působil ve společnosti Slevomat.cz, kde stál na začátku jejího rychlého růstu, a získal cenné zkušenosti v management consultingu a headhuntingu.
Mailstep i nadále pokračuje v růstu, za poslední rok o více než 50 %, a zároveň si udržuje svou ziskovost. „Nabízíme našim zákazníkům velmi kvalitní službu, která umožňuje obrovskou míru flexibility, možnost soustředit se na klíčové kompetence v oblasti obchodu a marketingu, doručení zásilek koncovým zákazníkům do druhého dne, a navíc je cenově výhodná. I proto v době nevalného růstu e-commerce trhu dále rosteme. Pomáháme zákazníkům rychle škálovat a umíme je podporovat i v době, kdy se sami tolik nerozvíjí. Věříme tedy, že náš růst bude rychlý i nadále. Naše služby budeme výrazně rozvíjet a inovovat a brzy nabídneme i doručení do druhého dne po celé Evropě. Již nyní umíme pokrýt jih Evropy: Itálii, Řecko a Španělsko,“ říká Martin Beneš, nový CEO společnosti Mailstep.
Jakub Mates, nový obchodní ředitel pro podporu růstu a rozvoje sítě
Martin Beneš není jedinou posilou pro Mailstep. Do role obchodního ředitele (CSO) nastupuje Jakub Mates, který má za sebou úspěšné působení v mezinárodním fintechu Teya (dříve SaltPay) jako obchodní ředitel pro Česko a Slovensko. Zodpovědný bude za akvizici nových klientů, výkon a obchodní aktivity napříč Evropou.
„Pro růst e-commerce je klíčová zákaznická zkušenost, rychlost dodání a provozní efektivita e-shopů. S našimi službami mohou e-shopy být konkurenceschopné téměř po celé Evropě, mohou se soustředit na rozvoj a svěřit starosti s logistikou a skladem Mailstepu,“ komentuje Jakub Mates.
S těmito novými členy týmu je Mailstep pevně odhodlán pokračovat v růstu, inovacích a poskytování kvalitních služeb svým zákazníkům v oblasti fulfillmentu a logistiky. Společnost očekává, že díky těmto změnám bude nadále posilovat svou pozici na trhu a plnit očekávání svých klientů.
O společnosti Mailstep
Mailstep je logisticko-technologická společnost a lídr trhu v České republice v oblasti fulfillmentu pro e-shopy. Aktuálně zajišťuje servis pro více než 200 e-shopů střední a západní Evropy a pro několik evropsky významných klientů v oblasti e-commerce subscription (předplatné věcí). Technologické řešení Mailstepu je propojeno s více než 50 evropskými balíkovými dopravci, předními marketplaces a největšími tuzemskými i světovými e-shopovými platformami (Shoptet, Shopify a další). Mailstep je na trhu od roku 1990. Jeho majoritním vlastníkem je skupina EMMA Capital, která do společnosti vstoupila v roce 2021 a v současnosti vlastní 90% podíl.
(lan)
Foto: Mailstep