Balíkový přepravce GLS spustil mezinárodní kampaň

Balíkový přepravce GLS spustil mezinárodní kampaň

9.6. - Přepravní společnost GLS odstartovala mezinárodní kampaň, která je po loňském rebrandingu dalším krokem v budování značky. Kampaní vytvořenou ve spolupráci s kreativní agenturou dentsuACHTUNG! přepravce demonstruje jednu ze svých předních vlastností – osobní přístup k příjemcům balíků. Celou kampaň provází motto „To není balík“.

Společnost GLS v Evropě a Severní Americe oficiálně odstartovala kampaň, která je postavena na myšlence, že pro odesílatele i příjemce nikdy nejde o pouhý balík. Celá kampaň stojí na klíčových momentech interakce kurýrů GLS se zákazníky při vyzvednutí a doručení zásilky. Ilustruje, že každá zásilka znamená mnohem víc než jen v ní obsažené zboží. Obsahuje naděje, sny a ambice. Celou kampaň doprovázející videa znázorňující význam služeb GLS v každodenním životě lidí. „V minulém roce jsme udělali několik důležitých kroků k posílení naší značky na trhu B2C a našeho cíle stát se oblíbeným balíkovým přepravcem. Mezinárodní kampaň je dalším logickým krokem ve vyprávění našeho příběhu, a to na všech trzích,” řekla Marleen Rooders, Senior Manager Group Strategy, Marketing & Communications skupiny GLS.

Kampaň vytvořená ve spolupráci s kreativní agenturou dentsuACHTUNG! odráží přístup GLS k doručování balíků. „Abychom ukázali osobní přístup GLS, v jehož centru jsou lidé, rozhodli jsme se zaměřit na osobu, která balík přebírá. Pro příjemce se nikdy nejedná jen o balík, protože jeho obsah mu do života přináší určitou hodnotu. Ve všech situacích, které v kampani ukazujeme, je něco tak jednoduchého, jako doručování balíků, spjato s jedinečnými emocemi. Brandové motto Parcels to People toto celé vystihuje ve třech slovech,” řekl Diederik Mulder, umělecký ředitel společnosti dentsuACHTUNG!.

Pavel Včela, ředitel společnosti GLS Česká republika, při této příležitosti uvedl: „Jsme velmi rádi, že naše nová mezinárodní kampaň podtrhuje to, na čem GLS v České republice pracuje již 17 let. Být jedničkou v oblasti kvality, která mimo spolehlivé přepravy nabízí i osobní přístup ke všem zákazníkům – odesílatelům i příjemcům balíků. Těm, kteří nás ještě dobře neznají, chceme ukázat, kdo skutečně jsme, a za čím si stojíme.”

Komunikace kampaně proběhne pomocí tří videí na sociálních sítích a pomocí digitální reklamy. Spuštěna byla po celé Evropě a Severní Americe v pondělí 30. května 2022.

(pav)

Foto: GLS 

spinner