13. června 2022, (pav)
13.6. - Společnost DHL Supply Chain, specialista na smluvní logistiku v rámci koncernu Deutsche Post DHL Group, byla ve zprávě Magic Quadrant pro globální nezávislé poskytovatele logistických služeb 2022 již posedmé v řadě označena za lídra v globálním měřítku. Společnost Gartner poskytuje vedoucím pracovníkům a jejich týmům realizovatelné, objektivní poznatky. Ve své studii každoročně posuzuje globální nezávislé poskytovatele logistických služeb z hlediska ucelenosti jejich vize včetně schopnosti ji uskutečňovat v jednom ze čtyř kvadrantů – poskytovatelé v mezerách na trhu, vizionáři, vyzývatelé nebo lídři na trhu. V letošní analýze byly společně hodnoceny dvě divize DHL, DHL Supply Chain a DHL Global Forwarding.
„Vzhledem k silnému nárůstu obratu v oblastech e-commerce a online prodeje v průběhu pandemie i k nejnovějším nejistotám na různých globálních obchodních trasách je naše zaměření na potřeby zákazníků, poskytování agilních logistických služeb a trvalou udržitelnost ještě důležitější než dosud. Stupeň naší známosti vzrostl exponenciálně. Naše logistické služby a naše portfolio pro dodavatelské řetězce již dávno není pojmem pouze pro specialisty z našeho odvětví, ale pro širokou veřejnost. Gartner definuje ‚lídra‘ jako poskytovatele, který efektivně realizuje svou vizi a je dobře připraven na budoucnost. Jsme přesvědčeni o tom, že jsme toto ocenění obdrželi zásluhou 170 000 zaměstnanců společnosti DHL Supply Chain na celém světě, kteří podávají mimořádné výkony, aby zmírnili a odstranili poruchy v dodavatelských řetězcích, s nimiž jsou konfrontováni naši zákazníci na celém světě. Sedmé ocenění pro vůdčí firmu v řadě, které jsme získali od společnosti Gartner v jejím hodnocení Magic Quadrant, je výsledkem naší spolehlivosti a vychází z přidané hodnoty služeb poskytovaných našimi divizemi různým odvětvím, pro která je DHL k dispozici jako spolehlivý partner,“ vyzdvihl ze svého pohledu nejsilnější stránky DHL Oscar de Bok, generální ředitel společnosti DHL Supply Chain.
„Aktuální růst o více než 23 procent oproti loňskému roku jen v našem segmentu e-commerce ukazuje, jak dynamicky se vyvíjí tato část našeho portfolia služeb. Pro úspěšnou realizaci objednávek v e-commerce a řízení procesu vracení zboží i pro dobrou podporu našich zákazníků z různých odvětví v tomto rychle rostoucím segmentu trhu je zapotřebí perfektně dirigovaný management dodavatelského řetězce. Rozhodujícím faktorem byli naši motivovaní zaměstnanci, které doplňuje a podporuje naše solidní, obchodně úspěšná digitalizační agenda. Tím se na většině rozvinutých trhů pozitivně odlišujeme od našich konkurentů. Tyto výsledky považujeme za potvrzení strategického plánu společnosti DHL, který zahrnuje široké komerční využívání nových technologií v našich skladovacích a přepravních činnostech a také naši solidní a osvědčenou agendu, s níž pomáháme našim zákazníkům, aby dosahovali svých cílů v oblastech společenské odpovědnosti a ekologické udržitelnosti. Zavazujeme se k trvale udržitelnému růstu jak z perspektivy ochrany životního prostředí, tak i zaměstnanců,“ řekl Patrick Kelleher, ředitel globálního rozvoje ve společnosti DHL Supply Chain.
(pav)
Foto: DHL Supply Chain